sunnuntai 24. maaliskuuta 2019

Magical Moment

Läpinäkyvää ja leimattua oli haasteessa
aiheena. Tässä tulkintani aiheesta.
Kopiokalvolle leimasin pari sudenkorentoa
(mun ehdoton lempparihyönteinen :) )
Ne on liimattu taustaan ilmapalloille
tarkoitetulla tarrapyörylällä.
Taustassa on kaikenlaista mömmöä
ja väriä. Tausta on pala ohuesta pahvista joka
on toiminut pöydän suojana ettei pöytä vioitu
kun olen suihkinut menemään jos jotakin
 askartelu  projekteissani joten siinä tosiaan on kaikenlaista.
Olin jo heittämässä pahvia pois kun tajusin,
että siitähän saa loistavia taustoja :D

4 kommenttia:

  1. Oi, kaunis kortti! Tausta on aivan upea, hyvä kun et laittanut roskiin!

    VastaaPoista
  2. Tämä ihana kortti osuikin arvonnassa minulle. Voitko laittaa sähköpostilla osoitteen. Blogistani löytyy sähköpostini.

    VastaaPoista
  3. Ei siis osunut minulle, mutta minun korttini sinulle, siksi tarvitsen osoitteesi. Sorry sekoiluni.

    VastaaPoista
  4. Saanko osoitteesi sähköpostiini
    arju7@suomi24.fi.
    Lähettäisin OKTK-korttini sinulle.

    VastaaPoista